osobno

Znaš što me veseli ? Kad Svemir malo pogurne prstom domine koje se zatim fino ruše, stvarajući savršen sklad ne samo moga nego i tuđih života jer smo svi povezani.
Zatim me veseli jutarnja kava,  jer nekako ne funkcioniram ujutro bez nje.
Veseli me kad dobijem inspiraciju na neočekivanom mjestu, u neočekivanom trenutku i kad jedva čekam da pretočim to u nešto lijepo…jer svijetu nedostaje lijepih stvari.
Vesele me dječji osmijesi – nevini, neiskvareni i iskreni jer ako postoji nešto neprocjenjivo na svijetu onda su to baš oni.
Vesele me ptice u letu i divim se njihovoj slobodi, toliko da poželim da ja i mogu letjeti !
Veseli me lišće koje polako mijenja boju iz zelene u žutu, narančastu, smeđu i koje će uskoro opadati stvarajući novu oborinu listopad, lišćepad. 😀
Vesele me ljubazni stranci, jer nikad ne znaš kakvu priču možete stvoriti skupa.
Veseli me zvuk vode, jer me neodoljivo podsjeća na udisaje i izdisaje…
Kad čujem glas osobe koju volim i kad znam da su moji najdraži dobro.
Kad pročitam nešto što mi promijeni dan i možebitno život…I znam da je najbitnije sada, jer još ne postoji trenutak kasnije, a onaj trenutak od maloprije je iščezao…Sreća dolazi od nas, a ne izvana i s time se slažem. : ) Hvala Svemire !

2 thoughts on “

Leave a Reply

