Moje pjesme, moje snovi

Mojoj [srodnoj] duši…

Nekad se pitam osjetiš li moje ruke što se uvijaju oko tebe kao što ja osjetim tvoje… Toplinu ruke na zatiljku, utješnu sigurnost, oazu mira nakon olujnog dana. Naše usklađene udisaje i izdisaje te otkucaje srca koja su se našla negdje u ovom ludom, divnom svijetu, savršeno se nadopunjavajući i tvoreći melodiju ljubavi…Osjetiš li cjelov, koji je i nakon mnogo puta kao onaj prvi…Osjetiš li me u samotnoj tišini i hoćeš li me prepoznati kao što ću i ja tebe nakon svih ovih lutanja? 

2 thoughts on “Mojoj [srodnoj] duši…

Leave a Reply

