Moje pjesme, moji snovi

Koordinate sreće

Nešto ću ti pokazati.
Ruka u ruci, prstom crtaš krugove po mome dlanu, polako ih razvlačeći u sve veće,
Pa nastavljaš uzduž moje podlaktice sasvim polako,
Ne izostavljaš nijedan dio moje kože,
Naslanjajući glavu uz moju, stiščeš se k meni,
Stvaraš zaklon od tuđih pogleda , kao da želiš da to što mi pokazuješ  bude samo naše.
Naslanjaš mi ruku na srce i tvoj osmijeh povlači moj, pa te pitam što je to?
Koordinate sreće, odgovaraš, ljubeći me pogledom.

Leave a Reply

